poniedziałek, 9 lipca 2012

Postapokalipsa na Twój pulpit

Hej,

Właśnie rozpocząłem projekt "Postapokalipsa na Twój pulpit". Będzie to projekt, w którym tworzyć będę zdjęcia postapokalitpyczne z różnych stron świata. Dwa już są gotowe i w tym poście ujrzą światło dzienne. Co mnie zmotywowało? Myślę, że brak wystarczającej ilości postapokaliptycznych rysunków w sieci. Tzn. jest ich bardzo dużo ale dla mnie i tak za mało. Mam nadzieję, że to co tworzę spodoba się Wam. Poza tym liczę na słowa krytyki, pochwały i ewentualne rady jak sobie radzić z photoshopem w jeszcze bardziej profesjonalny sposób. Poza tym poszukuje grafiki PNG do projektów (zbite szyby, rdza, bronie etc), także jeżeli ktoś ma jakieś namiary na coś darmowego w sieci prosił bym o kontakt pod numerem gg 4841969 bądź meilowo postapo2012@gmail.com. Zapraszam do obejrzenia tego co zrobiłem:

1. Środkowe USA, apokalipsa stoi tuż za rogiem, ale rośliny mogą nadal żyć. Wysokość pozwala na minimalną fotosyntezę. Cywilizacja upadła i już nikomu nie są potrzebne chłodnie do przewożenia żywności.


2.Okolice Kijowa, Władzę nad ludźmi przejęła okrutna junta wojskowa. Elektrownia atomowa na przedmieściach jeszcze działa. Z elektryczności korzystają bogaci Ukraińcy, którzy ciężko płacą za ochronę przed zdziczałymi ludźmi. Okrutna mgła nie ustępuje, czyżby nigdy nie miało wyjść słońce? 


Prace wykonane przez Stalkera. 

Ciąg dalszy nastąpi: 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz